DE PIONIER-HAARLEM

Welkom bij VVE De Pionier

Welkom bij Vereniging van Eigenaren De Pionier uit Haarlem. Op deze website vindt u als (toekomstige) bewoner alle informatie over de VVE.

De Pionier bestaat uit 5 verschillende verenigingen:

Afhankelijk van uw appartement, parkeerplaats of bedrijf bent u van een of meerdere VVE's lid.

De vereniging heeft een aantal communicatiekanalen.

1. Algemene Ledenvergadering

De VVE komt tweemaal per jaar bijeen. De vaste vergadermaanden zijn mei en november. Alle leden zullen hiervoor worden uitgenodigd. Daarnaast kunnen leden een extra vergadering aanvragen bij het bestuur.

2. Ledensite JVL Administraties

De administratie van alle vijf VVE's wordt uitgevoerd door JVL Administraties uit Haarlem. Zij hebben een eigen ledensite ontwikkeld, waar alle benodigde informatie op terug te vinden is. Leden krijgen automatisch een inlog toegezonden door JVL Administraties. De ledensite is te vinden op www.jvl-administraties.nl.

3. Nieuwsbrieven

Het bestuur verstuurt een aantal maal per jaar een nieuwsbrief. Deze zijn hier terug te vinden.

Facebook Group

Daarnaast is er ook een bewonersforum via Facebook Groups. U kunt zich hiervoor aanmelden via Facebook. Uiteraard zal worden gecontroleerd of u lid bent van een van de vijf VVE's. Hoewel deze Facebook Group interessante informatie bevat, benadrukt het bestuur dat dit geen officieel communicatiekanaal is.